+35
°
C
High:+41
Low:+23
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
ΑρχικήΚοινωνίαΝέος ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας των πολιτών με το Δημόσιο

Νέος ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας των πολιτών με το Δημόσιο

Δημοσιευτηκε στις

spot_img
spot_img
spot_img

Νέος ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας των πολιτών με το Δημόσι

SUPPORT GOV

• Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr. Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.
Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας.
Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.
Στον παρακάτω σύνδεσμο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν βίντεο σχετικά με τη λειτουργία της υπηρεσίας και οδηγίες χρήσης: https://www.youtube.com/watch?v=lWKAYJ5yYbg

Προσφατα αρθρα

Παναθηναϊκός: Ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη με τον Λεσόρ, αλλά χωρίς συμμετοχή στο Game 3

Ο Ματίας Λεσόρ συμπεριλήφθηκε στην αποστολή του Παναθηναϊκού που αναχώρησε για την Κωνσταντινούπολη ενόψει...

Τράπεζα στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης εκκενώθηκε μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα

Ένα απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας σε τράπεζα στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης κινητοποίησε τις αρχές...

Μπλακ άουτ στην Ιβηρική: Αναπάντητα ερωτήματα και σκιές κυβερνοεπίθεσης – Αγώνας για την επαναφορά στο φως

Η Ισπανία και η Πορτογαλία μετρούν τις πληγές τους μετά το χθεσινό μαζικό μπλακ...

Βούτες Ηρακλείου: Ο φόβος μεγαλώνει με τις ραγδαία αυξανόμενες ρωγμές – Εννέα σπίτια εκκενώθηκαν

Η κατάσταση στις Βούτες Ηρακλείου παραμένει εξαιρετικά ανησυχητική, καθώς οι ρωγμές που έχουν εμφανιστεί...

Παρομοια αρθρα

Παναθηναϊκός: Ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη με τον Λεσόρ, αλλά χωρίς συμμετοχή στο Game 3

Ο Ματίας Λεσόρ συμπεριλήφθηκε στην αποστολή του Παναθηναϊκού που αναχώρησε για την Κωνσταντινούπολη ενόψει...

Τράπεζα στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης εκκενώθηκε μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα

Ένα απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας σε τράπεζα στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης κινητοποίησε τις αρχές...

Μπλακ άουτ στην Ιβηρική: Αναπάντητα ερωτήματα και σκιές κυβερνοεπίθεσης – Αγώνας για την επαναφορά στο φως

Η Ισπανία και η Πορτογαλία μετρούν τις πληγές τους μετά το χθεσινό μαζικό μπλακ...