+35
°
C
High:+41
Low:+23
Tue
Wed
Thu
Fri
Sat
Sun
ΑρχικήΟικονομία & ΑγροτικάΟικονομίαΑυξημένη κατά 15% σε σχέση με πέρσι η τιμή «απλής» βενζίνης στην...

Αυξημένη κατά 15% σε σχέση με πέρσι η τιμή «απλής» βενζίνης στην Χαλκιδική

Δημοσιευτηκε στις

spot_img

 

 

Την ανιούσα έχουν πάρει οι τιμές καυσίμου σε όλη τη χώρα τους τελευταίους μήνες. Από τον κανόνα δεν αποτελεί εξαίρεση η Χαλκιδική, όπου το καύσιμο έχει αυξηθεί αρκετά. Σύμφωνα με το παρατηρητήριο τιμών υγρών καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης η μέση τιμή βενζίνης 95 οκτανίων (απλή) την Παρασκευή 16/07 είχε 1,682ευρώ/λίτρο, με την πιο φθηνή στο 1,649/λίτρο και την πιο ακριβή στο 1,735/λίτρο ανάλογα με την τοποθεσία του πρατηρίου.

Πέρσι τέτοια εποχή (16/07/2020) η μέση τιμή της απλής στη Χαλκιδική  ήταν στο 1,426/λίτρο. Επομένως, σε ένα χρόνο η απλή ανέβηκε κατά 15% περίπου.

Στις αρχές του 2020 (01/01/2020) η μέση τιμή της απλής στη Χαλκιδική  ήταν στο 1,451/λίτρο. Επομένως, σε εξίμιση μήνες ανέβηκε κατά 13,5% περίπου.

Πανελλαδικά αυτό το διάστημα, υπάρχουν περιοχές όπως οι Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και νησιά του Ιονίου, όπου η τιμή του λίτρου της αμόλυβδης έχει αγγίξει μέχρι και το 1,82 ευρώ.

Συνολικά ανά την επικράτεια, στη βενζίνη 95 οκτανίων (απλή), σημειώθηκε αύξηση 12% στην τιμή από την αρχή του χρόνου και αύξηση 17% στην τιμή σε σχέση με πέρσι.

Αντίστοιχη είναι κι η αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης τον τελευταίο χρόνο. Την  Παρασκευή 16/07 η μέση τιμή στα πρατήρια της Χαλκιδικής διαμορφώθηκε στο 1,396ευρώ/λίτρο, με την πιο χαμηλή στο 1,323/λίτρο και την πιο ακριβή στο 1,468/λίτρο ανάλογα με την τοποθεσία του κάθε πρατηρίου.

Πως δεν διαμορφώνουν οι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων τις προσαυξήσεις στις τιμές, μας τονίζουν πρατηριούχοι από την Χαλκιδική. Αποδίδουν  την αύξηση του καυσίμου, στην παγκόσμια τιμή του βαρελιού που έχει πάρει την ανιούσα αλλά και στο μεταφορικό κόστος παγκοσμίως που επίσης έχει δει κατακόρυφη αύξηση.

«Άρα λογικό ήταν να ανέβει», τονίζουν και επαναλαμβάνουν: «δεν φταίει η Ελλάδα ή εμείς οι πρατηριούχοι που ανεβαίνει το καύσιμο, αλλά η παγκόσμια αγορά και το κόστος μεταφοράς. Εμείς είμαστε οι τελευταίοι της αλυσίδας του καυσίμου, αυτοί που το πουλάμε».

Πάντως, με δεδομένο ότι η διέλευση οχημάτων από και προς Βουλγαρία και Σκόπια βρίσκει προσκόμματα (στις ουρές οχημάτων και τις προϋποθέσεις εισόδου/εξόδου λόγω covid) από την αρχή της πανδημίας οι πρατηριούχοι του Νομού έχουν δει αυξημένη κίνηση.

«Ο κόσμος δεν πολυπηγαίνει στη Βουλγαρία και Σκόπια(για ανεφοδιασμό). Η κατανάλωση (στη Χαλκιδική) είναι σε καλά επίπεδα», τονίζουν, εξηγώντας όμως πως αυτό δεν σημαίνει πως έχουμε επιστρέψει στα δεδομένα που ίσχυαν προ του ανοίγματος του κάθετου άξονα.

Προσφατα αρθρα

Η Δημοκρατία απαιτεί τήρηση των κανόνων

Η αντιπροσωπευτική Δημοκρατία είναι ατελές σύστημα, αφού δημιουργός του είναι ο ατελής άνθρωπος, αλλά...

Βενιζέλος, Παπακωνσταντίνου έστειλαν το ΠΑΣΟΚ στο 4,5%

Λόγω των εκλογών για νέα ηγεσία στο ΠΑΣΟΚ έχει αρχίσει και μια συζήτηση για...

 ΥφΑΑΤ, Διονύσης Σταμενίτης: «Εφαρμόζουμε ολοκληρωμένη στρατηγική για ανάδειξη και προστασία των Ελληνικών προϊόντων».

Στην εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που έχει στόχο την ανάδειξη, προστασία και ενίσχυση των...

Πόσο όμορφα είναι στο σχολείο χωρίς κινητά! – Του Χαράλαμπου Παπαδόπουλου

Έγινε λοιπόν και φέτος ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και...

Παρομοια αρθρα

Η Δημοκρατία απαιτεί τήρηση των κανόνων

Η αντιπροσωπευτική Δημοκρατία είναι ατελές σύστημα, αφού δημιουργός του είναι ο ατελής άνθρωπος, αλλά...

Βενιζέλος, Παπακωνσταντίνου έστειλαν το ΠΑΣΟΚ στο 4,5%

Λόγω των εκλογών για νέα ηγεσία στο ΠΑΣΟΚ έχει αρχίσει και μια συζήτηση για...

 ΥφΑΑΤ, Διονύσης Σταμενίτης: «Εφαρμόζουμε ολοκληρωμένη στρατηγική για ανάδειξη και προστασία των Ελληνικών προϊόντων».

Στην εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που έχει στόχο την ανάδειξη, προστασία και ενίσχυση των...